Najčešće postavljana pitanja - FAQ
Možete nas kontaktirati putem e-maila na info@jewels.hr ili telefonom na 040 849 075.
Naša korisnička podrška dostupna je radnim danom od 9:00 do 19:00 sati.
Kako naručiti proizvod?
Kako naručiti proizvod?
- Nakon što ste odabrali željeni proizvod, navedite veličinu/konfekcijski broj i kliknite „Dodaj u košaricu".
- U gornjem desnom uglu ekrana pronaći ćete oznaku košarice u kojoj možete provjeriti vrijednost proizvoda.
- Ukoliko ste dodali sve proizvode koje želite kupiti, kliknite na „Naruči".
- Ako ste registrirani korisnik, odaberite opciju „Imam korisnički račun". Ukoliko nemate korisnički račun, odaberite opciju „Otvorite korisnički račun".
- Ispunite sva tražena polja i nakon toga kliknite „Odlazak na blagajnu".
- Odaberite metodu plaćanja.
- Kliknite „Narudžba i plaćanje" kako biste završili naručivanje.
Koji su načini plaćanja dostupni na Jewels.hr?
Koji su načini plaćanja dostupni na Jewels.hr?
Na Jewels.hr nudimo sljedeće načine plaćanja:
- Uplata na žiro račun putem opće uplatnice, virmana ili internet bankarstva.
- Plaćanje pouzećem - gotovinom pri preuzimanju pošiljke (samo za narudžbe unutar Hrvatske).
- Kartično plaćanje - kreditne i debitne kartice (Diners, MasterCard, Visa, Maestro).
Koja je cijena dostave?
Koja je cijena dostave?
Cijene dostave:
• DPD Hrvatska: 5,00€ (besplatno za narudžbe iznad 75€)
• Doplata za otoke: 7,00€
• BOX NOW: 3,80€ (besplatno za narudžbe iznad 75€)
Koliko traje dostava?
Koliko traje dostava?
Tijekom subote, nedjelje i neradnih dana, narudžbe putem webshopa su moguće, no obrada narudžbe kreće idući radni dan. Otprema se izvršava unutar 1-4 radnih dana. Rok isporuke može biti duži za vrijeme velikih sniženja, neradnih dana i blagdana. Dostava 90% narudžbi obavlja se unutar 1 do 3 radna dana.
Mogu li pratiti svoju narudžbu?
Mogu li pratiti svoju narudžbu?
Da, nakon što vaša narudžba bude poslana, dobit ćete e-mail s brojem za praćenje i linkom putem kojeg možete pratiti status svoje pošiljke.
Kako mogu vratiti ili zamijeniti proizvod?
Kako mogu vratiti ili zamijeniti proizvod?
Ako niste zadovoljni kupljenim proizvodom, možete ga vratiti ili zamijeniti unutar 14 dana od primitka. Proizvod mora biti neupotrebljavan i u originalnom pakiranju. Kontaktirajte našu službu za korisnike za više informacija.
Što trebam učiniti ako primim oštećeni ili pogrešan proizvod?
Što trebam učiniti ako primim oštećeni ili pogrešan proizvod?
Ako primite oštećeni ili pogrešan proizvod, molimo vas da nas odmah kontaktirate putem e-maila ili telefona. Pružite nam detalje i slike oštećenja, a mi ćemo vam poslati zamjenski proizvod ili izvršiti povrat novca
Kako mogu kontaktirati korisničku podršku?
Kako mogu kontaktirati korisničku podršku?
Možete nas kontaktirati putem e-maila na info@jewels.hr ili telefonom na 040 849 075. Naša korisnička podrška dostupna je radnim danom od 9:00 do 19:00 sati.
Mogu li promijeniti ili otkazati narudžbu nakon što je izvršena?
Mogu li promijeniti ili otkazati narudžbu nakon što je izvršena?
Ako želite promijeniti ili otkazati narudžbu, kontaktirajte nas što je prije moguće. Ako narudžba još nije obrađena i poslana, moći ćemo izvršiti promjenu ili otkazivanje
Može li se naručiti proizvod koji je već rasprodan?
Može li se naručiti proizvod koji je već rasprodan?
U slučaju da je neki proizvod rasprodan, predlažemo Vam da koristite opciju „Informacije o dostupnosti" koja se nalazi u podacima o proizvodu. Od nas ćete primiti obavijest putem e-maila kada proizvod bude ponovno dostupan.
Kako mogu najbrže naći željeni proizvod?
Kako mogu najbrže naći željeni proizvod?
Najbrži način za pronalaženje željenog proizvoda je:
- Korištenjem službene tražilice u desnom gornjem uglu web stranice.
- Pregledavanjem glavnog izbornika (na vrhu stranice) i označavanjem odabranih kategorija iz Vašeg područja interesa.
Jesu li vaši proizvodi original?
Jesu li vaši proizvodi original?
Svi proizvodi na našem webu su original. Ovlašteni smo prodavač svih brandova na jewels.hr te proizvod šaljemo u originalnom pakiranju.